Get 20% off! arrow_drop_up
Skip to content

Voor 22:00 besteld word vandaag verwerkt

Vandaag 50% korting

    Retourbeleid

    Om een retourzending te regelen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice op info@taloub.nl


    WAT IS UW RETOURBELEID?

    Wij bieden een 14 dagen geld terug garantie. Als u niet 100% tevreden bent met uw aankoop, neem dan binnen 14 dagen na levering van uw artikel contact met ons op en wij helpen u graag uw bestelling terug te sturen voor een terugbetaling.


    ER IS EEN PROBLEEM MET MIJN BESTELLING. WAT MOET IK DOEN?

    Neem contact met ons op en wij zullen proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

    LET OP: RETOURZENDINGEN ZONDER RETOURFORMULIER WORDEN GEWEIGERD. Zorg ervoor dat u uw retourformulier ontvangt door contact op te nemen met ons ondersteuningsteam.

    BELANGRIJKE OPMERKING: Uitgesloten van retourzending zijn gepersonaliseerde artikelen, artikelen met een beschadigde verzegeling en hygiëneartikelen zoals zwemkleding, ondergoed, bh's en andere artikelen die om hygiënische redenen niet mogen worden doorverkocht.

    WAT MOET JE DOEN?

    Neem contact op met de klantenservice voor het retourformulier.
    Stuur uw product (onbeschadigd en in originele staat) naar het adres dat u per e-mail van onze Klantenservice hebt ontvangen, inclusief Track & Trace.
    Stuur het volgnummer naar onze klantenservice wanneer u het ontvangt. Houd er rekening mee dat het traceernummer van de retourzending naar ons moet worden verzonden binnen 4 dagen nadat wij u het retouradres hebben gegeven, anders kunnen wij uw retourzending niet verwerken.
    Volg uw bestelling totdat deze bij ons is afgeleverd.
    Stuur ons een e-mail met het volgnummer als bewijs dat wij uw pakket hebben ontvangen.
    Zodra wij uw e-mail en pakket hebben ontvangen, controleert ons fulfilmentteam uw goederen en verwerkt het uw retourzending.

    Uw aangifte moet aan de volgende eisen voldoen:

    In originele staat
    Onbeschadigd
    Met originele, onbeschadigde verpakking
    Inclusief retourformulier met bestelnummer
    GEEN gepersonaliseerde of hygiënische producten
    Met traceercode
    Wij hebben het recht om retourzendingen die niet aan bovenstaande eisen voldoen te weigeren.


    WAT ZIJN HYGIËNISCHE PRODUCTEN?

    Dit zijn producten die om hygiënische redenen niet kunnen worden doorverkocht. Deze omvatten lingerie, zwemkleding, bh's en andere hygiëneartikelen.

    Opmerking: De kosten voor het terugsturen zijn voor rekening van de koper.
     

    WhatsApp